سخنی از آنتونی رابینز

موج مثبت
فقط در آرامش و صلح می توانید حقیقت را دریابید
سخنی از آنتونی رابینز
ن : سارا حسین پور ت : ز : | +

 

              



نظرات شما عزیزان:

سجاد رستگار
ساعت17:26---17 مرداد 1392
سلام ممنون میشم واسه منم ارسال کنید
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
چشم پیگیر میشم اگه موفق شدم به ایمیل شماهم نحوه ارتباط با ایشان را ارسال خواهم کرد.
شاد و موفق باشید

پاسخ: سلام من خیلی وقت هست که ایمیل مربوطه را ارسال کرده ام و منتظرم پاسختان هستم.


زهره اسدی
ساعت10:56---15 مرداد 1392
دوست گرامی سلام


امیدوارم که همیشه خوب و سلامت باشید . احتراما من بسیار ملتمسانه آدرس یا شماره ای که بتوانم با آنتونی رابینز ارتباط بگیرم هستم بسیار خوشحال می شوم که راهنمایی و کمکم کنید.
پاسخ:
سلام دوست عزیزم
ممنونم که به وبلاگم مخصوصا به این مطلب وقت گذاشتی.

اطلاع ندارم اما پیگیر میشم اگه موفق شدم به ایمیلتان نحوه ارتباط با ایشان را ارسال خواهم کرد.
شاد و موفق باشید

پاسخ: پاسخ: سلام من خیلی وقت هست که ایمیل مربوطه را ارسال کرده ام و منتظرم پاسختان هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آنتونی رابینز, موفقیت,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by mojemosbat
This Template By Theme-Designer.Com